Behandling_edited.jpg

Fysio-On

Ydelser og priser

Fysio-On er en klinik uden overenskomst med den offentlige sygesikring, hvilket betyder at du ikke behøver en lægeerklæring for at få behandling ved os.

Ydelser og priser

Rygsmerte

Første konsultation
60 minutter

Camilla: 60
0,-

(Pris efter tilskud fra Danmark: 467,-)

Thomas: 700,-
Pga. travlhed er der pt. lukket for nye klienter ved Thomas

Vi skal have en samtale om problemets omfang og hvad din forventning er af vores samarbejde. Herefter følger en grundig fysioterapeutisk undersøgelse, hvor du vil blive observeret og vurderet i bevægelse samt få vurderet led og muskler.
På baggrund af undersøgelsen vil vi sammen opstille målene for behandlingen. Et mål kunne være at kunne klare hverdagens gøremål uden smerter, blive en gammel skade kvit eller blive klar til at komme tilbage på job igen efter sygdom. På baggrund af samtale, undersøgelse og målsætning vil der iværksættes en behandling der er tilpasset dig og diagnosen.

Fysioterapi

Normal behandling
45 minutter

Camil
la: 475,-
(Pris efter tilskud fra Danmark:387,-)

Thomas: 575,-
(Pris efter tilskud fra Danmark487,-)

Udvidet opfølgning fra sidste behandling. Ny fokuseret undersøgelse, manuel behandling af problemet, retest (virker det?), planlægning af øvelser, vejledning til funktions- variationer og information om årsagssammenhænge.

Fysioterapi

Normal behandling
30 minutter

Camilla: 345,-

(Pris efter tilskud fra Danmark257,-)

Thomas: 400,-
(Pris efter tilskud fra Danmark312,-)

Opfølgning fra sidste behandling. Ny fokuseret undersøgelse, manuel behandling af problemet, retest (virker det?), planlægning af øvelser, vejledning til funktions- variationer og information om årsagssammenhænge.

Er du i tvivl om, om en behandling hos os kan hjælpe, kan du altid ringe på 22 78 13 15, hvor vi kan tage en uforpligtende snak om dine behov. Du kan også sende en besked på mail@fysio-on.dk.

Offentligt tilskud med lægehenvisning

Offentligt tilskud med lægehenvisning er desværre ikke muligt hos Fysio-On, da vi er en klinik uden overenskomst med den offentlige sygesikring.

Sygesikring Danmark

Med sygesikring Danmark kan du få tilskud til dine fysioterapi-behandlinger hos Fysio-On.
Det er ikke nødvendigt at have en henvisning fra egen læge for at opnå tilskud fra Sygesikring Danmark.

Tilskud til behandling

Forsikringsselskaber

En del forsikringsselskaber giver tilskud til behandlingen. Det er en god ide at henvende dig til dit forsikringsselskab og høre om muligheden inden første behandling.